Na sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa – lze tato rostoucí čísla využít ve svůj prospěch? Tato kniha vás přesvědčí, že ano Naučí vás prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a psát pro lidi, kteří nechtějí číst Pochopíte, jak dát sítím řád, ovládnete jejich strategie, budete umět změřit, jestli kampaň funguje A nebo chcete vědět, zda má vůbec smysl do sociálních sítí investovat peníze? A kolik?
Ať už se o svět sociálních sítí zajímáte sami za sebe, za vaši komunitu či za firmu, máme dobrou zprávu – mohou vám opravdu výrazně pomoci, když víte, jak na ně Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci s vašimi stávajícími i potenciálními zákazníky, klienty či komunitou A mimochodem, taky se dost pobavíte
V knize se také dozvíte:
Co mám na ty sítě pořád dávat?
Jak vyzrát na algoritmy sociálních sítí?
Jak sestavit strategii a obsahový plán?
Jak to mám měřit a vyhodnocovat?
Kolik mám do sociálních sítí vlastně investovat?
Proč mi na sítích nejde prodávat?
Jak si sestavit tým a prosadit sítě ve firmě?
Které nástroje mi s tím vším pomohou?
Edice: Žádná velká věda
Počet stránek: 328
Vazba: Pevná bez přebalu
Barevnost: Barevná
ISBN: 978-80-7555-084-2
Formát: 140 × 202 mm