URTEKRAM, Deodorant roll-on Růže BIO Kuličkový deodorant s jemnou vůní růží spolehlivě eliminuje vznik tělesného zápachu a současně pečuje i o tu nejcitlivější pokožku díky obsahu rostlinných výtažků. Kamenec společně s esenciálními oleji přirozenou cestou brání nadměrnému pocení, aniž by docházelo k ucpávání pleťových pórů či dokonce podráždění pokožky. Deo roll on je natolik účinný díky obsahu kamence v kombinaci s esenciálními oleji z pelargonie a citronové trávy. Kamenec působí adstringentně, lehce stahuje pleťové póry, a brání tak nadměrnému pocení. V kombinaci s antibakteriálními oleji spolehlivě eliminuje výskyt bakterií způsobujících tělesný zápach. Navíc esenciální oleje chrání pokožku před podrážděním, vznikem drobných zánětů i začervenáním. Deodorant působí přirozenou cestou, zbytečně neucpává pleťové póry ani nezpůsobuje podráždění citlivé pokožky podpaží. Pouze ničí bakterie vyskytující se v podpaží a způsobující nepříjemný zápach. Pot sám o sobě totiž není cítit, stává se tak až v okamžiku, kdy se dostane do styku s bakteriemi na povrchu pokožky. Plně tak postačí využít přírodních účinků kamence a esenciálních olejů obsažených v kuličkovém deodorantu. Použití Aplikujte na čistou a důkladně usušenou pokožku podpaží. V dostatečném množství naneste pomocí kuličkového aplikátoru a nechejte vstřebat. Opakovaně používejte kdykoliv během dne dle potřeby, abyste zabránili vzniku skvrn na oblečení a zápachu z potu. Složení INCI: Voda , Glycerin1) , Ammonium Alum , Xantanová guma , Olej z pelargonie2) , Olej z velbloudí trávy2) , Citral , Citronellol , Eugenol , Geraniol , Linalool , Limonene 1) Vyrobeno za použití ingrediencí z ekologického zemědělství, 2) Z ekologického zemědělství O značce Urtekram Všechno začalo v roce 1972, v dánské Kodani, kdy masová výroba byla ještě populární, ale ekologové už začali vystrkovat růžky. Lisbeth a Ronnie založili malý bylinkový obchod, eko, bio, přírodní. Postupem času se věhlas o jejich organickém přístupu začal šířit i mimo skupinky eko-nadšenců a vznikla značka URTEKRAM. Firma rostla, zlepšovala se, vyvíjela nové postupy a produkty. V současnosti vyvíjejí 80 - 100 nových produktů ročně a stále v sobě mají vášeň a plní závazek, který si dali v roce 1972 - vytvářet produkty s maximálním ohledem na přírodu a udržitelným způsobem. .