Spoluzakladatel Netflixu Reed Hastings odhaluje v knize všechno, co vedlo k revoluci v zábavním a technologickém průmyslu, jíž jsme byli přímými svědky Netflix není pro svůj úspěch milován jen akciovými trhy, Netflix milují diváci i kritici Vlastně my všichni Kdo neviděl Dámský gambit, Stranger Things, Koruna, ať hodí kamenem V posledních letech obdržel Netflix 300 nominací na Emmy, 17 nominací na Zlaté Glóby, řadu Oscarů V roce 2019 se ocitl na první příčce žebříčku amerických firem s nejlepší pověstí a denně vstupuje do domácností mnohých z nás Netflix však v neposlední řadě milují i jeho zaměstnanci Co všechno za tímto úspěchem stojí? Hastings společně s Meyerovou zkoumají filozofii vedení firmy a tak máme i my příležitost díky popisu celého vývoje a proměny společnosti zjistit, jak na to Jak vytvořit kulturu, která staví lidi nad procesy, klade větší důraz na inovace než na efektivitu a uplatňuje jen velice málo kontrolních mechanismů Kulturu soustředěnou na podávání špičkového výkonu a vedení zaměstnanců nikoli prostřednictvím kontroly, nýbrž kontextu Kulturu firmy připravené na rychlé proměny světa
Název původní knihy: No Rules Rules: Netflix and the Culture of Reinvention
Překladatel: Petra Badalec
Edice: Hvězdy
Počet stránek: 312
Vazba: Pevná bez přebalu
Barevnost: Černobílá
ISBN: 978-80-7555-113-9
Formát: 140 × 202 mm
Vyšlo: 30 11 2020